Bye bye útlá postavičko

Než mě úplně klepne se snahy pochopit pro mě nepochopitelné posuny křivek v makroekonomii, dovolte mi sepsat pár nových mouder.

S jarem přichází odhalování kůže (a průhledné leginy, crop-topy a ženy v Ostravě nevlastnící zrcadla) a s tím úzce spojené hubnutí do plavek. A jak jinak zhubnout, než zakoupit členství do fitness centra s vidinou útlé postavy a vosího pasu. Sen se může stát skutečností pokud si naordinujete hladovění a hodiny cardia.

Tohle byl i můj případ (s tím rozdílem, že s klasickou slečnou toho nemám až tak společného, nikdy nepochopím jak s push-up podprsenkou lze běhat na páse a ještě si kontrolovat make-up). Zhubla jsem a dostala postavičku jako lusk. Jenže po půl roce mě všechen skákací hiit, cardio a milion cviků na břicho přestalo bavit a hledala jsem nový smysl cvičení. A našla jsem crossfit a silové cvičení s váhami.

Všechno cvičení mi zase začalo dávat smysl. Pozoruji obrovské pokroky. Z holčičky, která měla problém s kliky, se stala dospělá dívka, která jede ,,crossfitácké,, bez mrknutí oka a můj maličký kettlebell vystřídal o dost větší (ale burpees budu nesnášet do konce života). Jenže se vším posilováním narostly i menší svaly. Pavoučí nožky se staly mírně plnějšími a neexistující zadeček nahradila pořádně zvedla prdel. Ze začátku jsem byla v rozpacích jestli tohle je to co chci. Jenže crossfit mě nehorázně baví a nehodlám se ho vzdát za žádnou cenu, i když si budu muset koupit větší číslo jeanů.

Než se pustíte do šílenství jménem Hubneme do plavek, zamyslete se zda tohle opravdu chcete a opravdu vás to baví. Z vlastní zkušenosti vím, že nemá cenu se pouštět do cvičení, které mě nebaví.

 

 

 

Zanechat Odpověď

